duminică, 30 octombrie 2016

Engel der Liebe / Jack White / - von Stalk 2806 / Home Studio /.

http://tiny.cc/udkbgy Secret sale at ProAudioCentre
I welcome you to my channel. Videoclip do tej piosenki zrealizowała Elżbieta 18, a piosenkę śpiewa Stalk 2806 / Stanislaw Alker /. Home Studio. Witam na moim kanale. dziękuję bardzo za odwiedziny. Videobearbeitung Elzbieta 18, gesungen von Stalk 2806 / Stanislaw Alker /. Ich bedanke mich für die Aufmerksamkeit ... Vielen ❤lichen Dank für Ihre Kommentare ❤ Thanks for your comments!. Dziękuję za komentarze. Ich begrüße sie ❤lich auf mein Kanal und bedanke mich für Ihren Besuch, wünsche Ihnen noch einen wunderschönen Gute - Laune,Tag ! ❤Wünsche Ihnen angenehmen und entspannten Aufenthalt beim zuhören und schauen, ich bedanke mich für ihren Besuch ❤ ❤I wish you hear pleasant and relaxing stay in and watch, I thank you for your visit!❤ I welcome you to my channel, A wonderful good - moodDay! Je vous souhaite la bienvenue à mes chaînes etMerci pour votre visite, vous voulez toujours une belle bon - Journée humeur. Engel der Liebe ... Anioł miłości ... Tłumaczenie tekstu na język polski. Laura stoi przed oknem i patrzy na zewnątrz, I jej dusza oziębła i w oczach, widać łzy I ona szepce z wiatrem, bezbronna jak małe dziecko Uczyń, zeby on jutro znowu przy mnie był. Aniele miłości, dlaczego zezwalasz ty Że ja taka samotna jestem Tak opuszczona przez szczęście Aniele miłości, ja widziałam niebo Przynieś moje marzenie, do mnie z powrotem. Ona czekała, ale on nie przyszedł, do domu I od tego czasu nie może spać, I ona zwątpiona w milczącej tęsknocie Wszystko co ona chce, jest on Brakuje jej niewymownie cięzko O tym myśleć, bez niego być. Aniele miłości, dlaczego zezwalasz ty Że ja taka samotna jestem Tak opuszczona przez szczęscie Aniele miłości, ja widziałam niebo Przynieś moje marzenia, do mnie z powrotem. Code ... Ona patrzy do góry - na swoją gwiazdę Za chmurami tak daleko ... Aniele miłości, dlaczego zezwalasz ty Że ja taka samotna jestem Tak opuszczona przez szczęscie Aniele miłości, ja widziałam niebo Przynieś moje marzenia, do mnie z powrotem, Przynieś moje marzenia, do mnie z powrotem. Stalk 2806

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu